Фон

воскресенье, 18 декабря 2016 г.

Світлана Коваль. Чекаємо Миколайчика і готуємось до Нового року! )))

Добрый вечер! А сегодня наш Праздничный марафон "Креативный декор" продолжаем вместе со Светланой.

Показывайте свой праздничный декор и у вас будет возможность получить очень классные подарки!!!


Привіт -привіт! 
Ну що - ви чемні були ??  )) Чекаєте Миколайчика ?? )))
Я дуже його чекаю ,так вже хочу побачити личко свого малюка коли він знайде подаруночки під подушкою )))
Ну а поки я в очікуванні )))) ,готую-пакую подаруночки під ялинку на Новий рік та Різдво і підписую листівочки ))
Дуже люблю робити це від руки,просто своїми словами,
від серця написати щире побажання.
Такі листівочки наповненні справжнім теплом і любов"ю ))
Ось цю,я створила на одному подиху і вона вже поїхала за багато кілометрів до одної чудової дівчини ))


А це ось  декілька задекорованих мною подаруночків ,які чемно чекають поки ми поставимо ялинку)))
Вже ,якщо чесно не терпиться поставити та прикрасити ту зелену красуню !

 і листівочки до подаруночків

а це 
чудовий бокс ,який я зробила для завдання №2 Палітра для декору - обов"язково беріть участь в цьому дуже святковому завданні та вигравайте призи))))

а ще покажу вам ,яка бутилочка шампанського цього року стоятиме в нас на столі )))
надіюсь не тільки стоятиме, а я таки її відкоркую ,а то така гарна получилась - що шкода ))))))

і на останок моя груднева любов - мій December Daily ))))
Якщо ви ніколи не вели грудневого щоденника - обов"язково спробуйте !!!
Це щось дужеее святкове ,особливе і надихаюче!!!!

Сподіваюсь вам було цікаво і я надихнула вас на творчі звершення!!!! Бо бо Нового року залшилось зовсім мало часу !!! ))
Всім всього самого-самого хорошого і щедрого Миколая !!!

Затамуйте, друзі, подих: Миколай сьогодні ходить.
У віконце заглядає, подарунки підкладає.
Звечора повірте в диво, ну а зранку вже сміливо
Під подушку заглядайте і дарунки забирайте.

Якщо там порожнє місце, то це свідчить ось про це:
Він здійснив Ваші бажання ще сьогодні спозарання,
Він молитву Вашу чув, у кімнаті Вашій був
І за Вашу щиру віру дарував Вам щастя міру,

Пуд здоров’я і пуд віри, кілограмів сто надії,
Фунтів міліон любові і кохання не на слові,
А каратів так відерце він вживив у Ваше серце.
Ну і ще букет удачі і добра у Вашу вдачу.

Щедрий, добрий чарівник чарував над Вами й зник.
Ваші очі тепер сяють, Миколая прославляють.
Новий рік не за горами, нове щастя уже з Вами.
Я із святом Вас вітаю й віри в диво Вам бажаю!

Па-па ))

Комментариев нет:

Отправить комментарий