Фон

суббота, 24 декабря 2016 г.

Продолжаем марафон вместе с Лорой

Здравствуйте дорогие читатели! Продолжаем наш Праздничный марафон "Креативный декор" и сегодня вдохновляемся красивыми зимними работами от нашего дизайнера - Лоры Теличко

Показывайте свой праздничный декор и у вас будет возможность получить очень класные подарки!!!


Привіт!)Я - Лора і сьогодні я хочу показати свою підготовку до Нового Року! Не зовсім для свого будинку, але вся ця краса встигла в мене трохи погостювати і відправитись в свій новий справжній дім! Сподіваюсь на довгі роки) Дещо ще й досі в мене) І можливо так і буде))) Іноді важко розлучатися з такими дрібничками, які вже встигли  стати близкими сердцю)))

    Отже, цього року декору багато і сьогодні поговоримо про блокноти, листівочки, альбоми і дерев`яні підвіски, прикрашені папером, чіпбордом та іншим декором.

   Ви любите крафтовий папір? Я-дуже! Саме такі сторіночки всередині блокнотів. В них можна малювати, писати, клеїти маленькі фото, а можна створювати цікаві скрап-сторінки, якщо не перевантажувати обьємним декором) тобто, як на мене, крафтові сторінки відкривають величезний простір для фантазії))


    А ще на фото прикраси, які я робила вперше)) і досі дувуюсь, чому раніше не приділяла їм уваги)))) це підвіски на дерев'яній основі. Вони можуть прикрасити ялинку, камін, робоче місце і, як жартома сказав один із співробітників, можуть бути в якості новорічного медальйону)))але то навряд))розмір в них не маленький.. 10см і 12см)
     Покажу ще одну серію листівок. Кожного року роблю такі ялиночки, щоб потім прикрашати ними альбоми, блокноти, зайчиків і багато іншого)) Одна з листівок в тематичній коробочці, наповненій деревьяною стружкою))

     Ось такі альбоми в тематиці блокнотів і декору)
   І на останок смачні сніговички із ягідним наповненням, які кожного року прикрашають святковий стіл) а також виступають в якості святкових подарунків))


Сподіваюсь, вам було цікаво! Буду рада коментарям!) Веселих свят!))

1 комментарий: