Фон

среда, 28 декабря 2016 г.

В ожидании праздника...

Здравствуйте! Мы продолжаем наш Праздничный марафон "Креативный декор" и сегодня Светочка покажет как украшен ее дом, приятного просмотра!


Привіт-привіт ))
До Нового року залишились лічені дні ! 
І сьогодні я розкажу вам і покажу який декор прикрасив мій дім .
Насправді ,я думала ,що цього року не робитиму нічого в новорічно-різдвяній тематиці, але сталось зовсім  навпаки )))
Все почалось з мого December daily! Він так зарядив мене передвсятковим настроєм ,що я вже не могла зупинитись )))        


На наш стіл я зробила ось таку  підставочку, в ній буде святкова композиція .

і задекорувала бутилку шампанського )))



а над каміном буде висіти  напис JOY !

 А це наша зелена красуня )
Кожного року ,в моєму домі стоїть жива ялинка ,люблю цей запах ,люблю прикрашати .
Ця традиція зімною ще з дитинства, і я дуже її бережу ))
Памятаю ,як мама з татом ,кожного року вішали на ялинку окрім прикрас - цукерки ,але довго вони там не затримувались ))))))))


а ось і подаруночки розмістились ))

А це носочок, який я вишила малюку на перше Різдво )

По-святковому виглядає навіть турнік тата )))) тато правда був не дуже радий ,але чого не зробиш заради радості мами ))))

Ну і мій куточок ))

А ще, покажу вам відеоогляд своєї дизайнерської посилочки


і коротеньке відео з декором домівки ))


 Дякую ,що читали і дивились мене !!
Всім па-па і З наступаючим!

2 комментария:

  1. Дуже гарно і святково!
    Тато просто не знав, що турнік, насправді, зовсім не турнік - у нього вище призначення :)
    Я теж пам"ятаю цукерки на наших ялинках у дитинстві - ми їх виймали так, щоб не виникало ніяких підозр: і от дивишся - наче цукерка висить, а візьмеш у руки - там просто порожній папірець)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. оййй ,сміюся в голос - про вище призначення турніка )))))))))
      а про цукерки -то такі ,як б сказала солодкі спогади ))) Я цього року теж повішала на нашу ялинку, і сказала що їсти можна на Новий рік ,то мій Давид(3,5р) ходить і по 100раз на день мене питає -чи вже новий рік ? )))))))))

      Удалить