Фон

воскресенье, 13 августа 2017 г.

Натхнення від Ліни Bolinka та огляд дизайнерської посилочки

Всім привіт!
Сьогодні я, Ліна Bolinka, хочу надихнути вас своєю неймовірною повітряною кулею! 
Вже досить давно я хотіла щоб цей артоб'єкт прикрашав мою майстерню і от, надихнувшись матеріалами від нашого магазинчику "Креативность", я створила собі цю красу)

 Повітряна куля для мене - це уособлення невагомості, мрій...  Її корзина повна квітів, легкості, любові... І пливе вона між зефірних хмаринок, а легенький вітерець лагідно пестить її...





А тепер запрошую переглянути відео 
моєї багатої матеріалами дизайнерської посилочки:


Надіюсь моє натхнення вам сподобалось!
Бажаю всім гарного настрою та багато позитиву!
Ліна Bolinka

2 комментария:

  1. Линочка, это очень круто! И работа, и фото. Все очень понравилось!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо, Наташенька! Теперь каждый день любуюсь этой красотой)

      Удалить