Фон

среда, 27 сентября 2017 г.

Корисні цікавинки - квіти ручної роботи. Ліна Bolinka

Добрый день, наши любимые читатели!
Сегодня мы продолжим нашу полезную рубрику и вас ждет очень увлекательная тема - Цветы ручной работы.

А все полезные посты вы всегда можете посмотреть по этой ссылочке.




Привіт наші дорогі творчі особистості!)

Сьогодні я, Ліна Bolinka і я хочу в рубриці "Корисні цікавинки" поговорити про дуже цікаву тему - про квіти, які можна зробити власноруч.
Адже, майже кожна наша скрапробота не обходиться без квітів. І так буває, що квіти, які є в наявності, по якимсь причинам нам не підходять і тому під конкретну роботу можна зробити відповідну квітку. Я, особисто, дуже люблю робити квіти і коли є настрій і час можу наробити їх багато), але частіше, як зазначала вище, роблю їх в процесі конкретно для якоїсь роботи)
Отже, квіти можна робити з скраппаперу, різноманітних тканин, фому, шкіри, одним словом матеріалів безліч.

Я підібрала декілька МК по створенню квітів, 
тож давайте переглянемо, як робити красу:


Така от підбірочка майстер класів по виготовленню квітів, дуже надіюсь що вам пригодиться.
Тож, не знаю як ви, а я дуже надихнулась і вже хочеться робити квіти)
Якщо у вас є ідеї та цікаві посилання на МК - діліться в коментаріях.
А звами була Ліна Bolinka)
До нових зустрічей!


Комментариев нет:

Отправить комментарий