Фон

пятница, 27 октября 2017 г.

Задание №17-Осенний вальс

Доброе утро, наши любимые читатели!)
Сегодня мы готовы вдохновлять вас нашим новым заданием!
А задание у нас очень теплое и уютное!
Хорошего вам настроения!
Условия задания:Работы в осенней тематике. Вы можете использовать любой декор, связанный с осенью. Это может быть бумага, чипборд, цветы, листочки, фишки. Главное, чтобы тематика хорошо прослеживалась.
Работы можно делать разные - открытки, теги, странички, обложки блокнотов или альбомов, обложки на документы.

И для вашего вдохновения работы наших талантливых дизайнеров:

За вікном золоті листочки кружляють в осінньому вальсі свій танок, створюючи легкий і мрійливий настрій. Наше завдання спонукає до втілення найтепліших осінніх історій.
Розкажіть ваші історії про осінь! ♥






Мне нравится осень за ее яркие краски, которыми она красит  все деревья вокруг. И я захотела сделать теплую и уютную страничку для моей дочери. Осень меня вдохновляет однозначно! Хотя серые дождливые дни не люблю...





Для мене осінь, це багряне листя, м"ягенькі пледи, гаряче латте і книги )) І хоть я вже давно не в школі, але вивчати щось нове та цікаве люблю і досі. 
Доречі, скоро покажу вам чудовий шкільний альбомчик над яким я зараз працюю, а на фото  закладочка, в подарунок до альбомчика, яку можна буде використовувати для самих улюблених книг. 



Осінній вальс - так романтично звучить! Уявляються різнобарвні листочки, що падають з дерев в останньому танці... Також в уяві виникає осіння троянда, яка перед холодами ще хоче порадувати нас своєю красою та ароматом, а осінні сонячні промінчики пестять її







Зазвичай дуже люблю осінь) І хоч цього року вона мені видається надто холодною, є речі, які створюють теплий і затишний настрій) Ця робота одна з них)І це конверт на весілля) Гарне осінннє весілля) Хіба ж це не романтично?))



Альона
Всім привіт! Осінь таку як зараз за вікном (холодну, з дощем) не люблю, і все що залишається робити,щоб хоч трохи підняти настрій,  створити затишний осінній куточок вдома. В мене вийшла гарна ваза з пляшки від соку...







4 комментария:

  1. Какие уютные работы!!! Очень красивые!!

    ОтветитьУдалить
  2. Юленька, спасибо! Надеюсь, что смогли вдохновить тебя. Ждем твои работы ♥

    ОтветитьУдалить
  3. А я не вижу линков для работ...

    ОтветитьУдалить