Фон

понедельник, 19 марта 2018 г.

МК стильної листівки від Ліни Bolinka

Всім привіт!
Сьогодні з вами Ліна Bolinka і я підготувала для вас простенький МК по створенню стильної листівочки, ізюминкою якої є квіти, які я зробила за допомогою ножів та машинки для вирубки. Правда ж, вони чарівні! Саме вони надихнули мене на створення цієї листівки)


Отже, основні матеріали, які нам знадобляться для роботи, ви бачите на фото. Це основа для листівки, скраппапір, рамочка, вирубка листочків, квіти, чіпборд-напис, фен для ембосингу, пудра для ембосингу, ножиці, клей (який забула сюди помістити, але він є)))


Для об'ємності листівочки скраппапір з шевронами та рамочку я підняла, приклеївши до зворотньої сторони, товстий картон та квадратики об'ємного двостороннього скотчу


 Далі приклеїла все до основи в такій послідовності, як на фото)


За допомогою інструментів для ембосингу я покрила рожевою пудрою чіпборд-напис


Далі приміряю декор до листівки. Ось такий варіант мені найбільше сподобався, тож я все приклеюю


 І ось листівка готова. Як бачите все просто)


Трохи детальки ближче. Тут можна розглянути квіточку)




Якщо вам сподобався МК, а особливо квіти, то напишіть в коментаріях. 
А я всім бажаю багато натхнення та вдалого дня!
З вами була Ліна Bolinka





Комментариев нет:

Отправить комментарий